dimecres, 16 de maig del 2012

XXX Trobada Nacional Trabucaire a Berga I Bateig de Foc a la Colla dels Federins

Diumenge 13 de maig a la ciutat de Berga

Bateig de Foc de la Colla dels Federins






Un bateig bíblic, com us deia: 


Evangeli segons St. Joan 1:25-27; 

25 I li preguntaren, i li digueren: Perquè, doncs, bateges, si no ets el Crist, ni Elies, ni el 

profeta? 


26 Joan els respongué dient: Jo batejo amb aigua, però entre vosaltres n’hi ha un a qui 

vosaltres no coneixeu.


27 Aquests és el que ve després de mi, el que és abans de mi, a qui jo no soc digne de

descordar-li la corretja del calçat. 
...

 
1: 33 I jo no el coneixia; però el que em va enviar a batejar amb aigua, aquell em va dir: 

sobre qui vegis descendir l’Esperit i que roman sobre ell, aquell és el que bateja amb 

l’Esperit Sant.

I, home, qui diu Esperit diu, amb tots els meus respectes, pòlvora, fum, foc....



Vaja diria que som una colla amb un bateig.... COM DEU MANA!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada